GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
· Üniversitelerin Mühendislik Fakültesi, Tercihen Elektrik Elektronik Mühendisliği veya Enerji Sistemleri Mühendisliği mezunu,
· Teknik Satın Alma ve Kontrat Yönetimi alanında en az 3 yıl deneyimli,
· Ankara’da ikamet eden/edebilecek,
· Tercihen Güneş Enerji Sektöründe Teknik Satın Alma ve Kontrat Yönetimi faaliyetlerini yürütmüş, Teknik Şartname ve Sözleşme süreçlerinde deneyimli
· İyi derecede İngilizce bilen,
· Malzeme listeleri, Teknik şartname ve tekliflere uygun olarak satın alma sürecini yönetebilecek,
· Proje bütçesi oluşturma çalışmalarına destek verebilecek,
· İnsan ilişkileri ve iletişimi kuvvetli, müzakere yeteneği ve ikna kabiliyeti yüksek, tedarikçilerle yoğun iletişimde olabilecek,
· İyi organize olabilen ve dinamik çalışma ortamına ayak uydurabilecek,
· Yenilik ve gelişmelere açık, analitik düşünebilen, sektörel gelişmeleri yakından takip edebilecek,
· MS Office programlarına ve bilgisayar kullanımına iyi derecede hâkim, gerekli raporlamaları bilgisayar ortamında yapabilen,
· Seyahat engeli bulunmayan ve aktif araç kullanabilen,
· Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
İŞİN TANIMI
· Müşteri taleplerine, teknik şartname içeriklerine ve tekliflere uygun olarak ihtiyaç duyulan tüm teknik malzeme ve ekipmanın fiyatlandırma ve satın alma sürecini yönetmek,
· Teknik Şartname ve proje isterlerine göre doğru fiyatlamaya etki edecek teknik araştırmaları yapmak,
· İhtiyaç duyulan malzeme veya ekipmana ilişkin pazar araştırmaları yaparak hedef fiyat oluşturmak, doğru tedarikçileri bulmak, tedarikçi teklif süreçlerini takip etmek, karşılaştırmalı teklif listelerini oluşturmak, yöneticisine rapor etmek
· Tüm teknik malzeme, ekipman ve hizmet satın alma işlemlerine yönelik şartname(ler), sözleşme(ler) hazırlamak ve takip etmek,
· Sektörel gelişmeleri takip ederek uygun malzeme için uygun tedarikçi kaynağını araştırmak, gerektiğinde tedarikçilerin üretim süreçlerinde yerinde standart kontrolü yapmak, tedarikçiler ile sözleşme sürecini yönetmek,
· Satın alımı yapılan malzemelere yönelik Lojistik ve Muhasebe Birimleri ile koordineli olarak süreci yönetmek,
· Tedariki yapılan ürün ve hizmetlerin fatura takibini yapmak ve proje gerçek maliyetlerini güncel olarak tutmak,
· Alt yüklenici görüşmelerini yapmak ve kontratlarını hazırlayarak süreci yönetmek,
· Saha ile koordineli olarak kontrattaki süreçleri takip ederek ilgili proje müdürüne raporlamalarını yapmak.
Başvurularınızı ik@asunim.co adresine yapabilirsiniz.