Bünyemizde Görevlendirilmek Üzere “Satın Alma ve Kontrat Yönetim Sorumlusu” Arıyoruz

Satın Alma ve Kontrat Yönetim Sorumlusu

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

· Üniversitelerin Mühendislik Fakültesi, Tercihen Elektrik Elektronik Mühendisliği veya Enerji Sistemleri Mühendisliği mezunu, 

· Teknik Satın Alma ve Kontrat Yönetimi alanında en az 3 yıl deneyimli

·  Ankara’da ikamet eden/edebilecek,  

· Tercihen Güneş Enerji Sektöründe Teknik Satın Alma ve Kontrat Yönetimi faaliyetlerini yürütmüş, Teknik Şartname ve Sözleşme süreçlerinde deneyimli

· İyi derecede İngilizce bilen,

· Malzeme listeleri, Teknik şartname ve tekliflere uygun olarak satın alma sürecini yönetebilecek,  

·  Proje bütçesi oluşturma çalışmalarına destek verebilecek,

· İnsan ilişkileri ve iletişimi kuvvetli, müzakere yeteneği ve ikna kabiliyeti yüksek, tedarikçilerle yoğun iletişimde olabilecek,

· İyi organize olabilen ve dinamik çalışma ortamına ayak uydurabilecek,

· Yenilik ve gelişmelere açık, analitik düşünebilen, sektörel gelişmeleri yakından takip edebilecek, 

· MS Office programlarına ve bilgisayar kullanımına iyi derecede hâkim, gerekli raporlamaları bilgisayar ortamında yapabilen, 

· Seyahat engeli bulunmayan ve aktif araç kullanabilen,

· Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.

 İŞİN TANIMI

· Müşteri taleplerine, teknik şartname içeriklerine ve tekliflere uygun olarak ihtiyaç duyulan tüm teknik malzeme ve ekipmanın fiyatlandırma ve satın alma sürecini yönetmek,

· Teknik Şartname ve proje isterlerine göre doğru fiyatlamaya etki edecek teknik araştırmaları yapmak,

· İhtiyaç duyulan malzeme veya ekipmana ilişkin pazar araştırmaları yaparak hedef fiyat oluşturmak, doğru tedarikçileri bulmak, tedarikçi teklif süreçlerini takip etmek, karşılaştırmalı teklif listelerini oluşturmak, yöneticisine rapor etmek

· Tüm teknik malzeme, ekipman ve hizmet satın alma işlemlerine yönelik şartname(ler), sözleşme(ler) hazırlamak ve takip etmek,

· Sektörel gelişmeleri takip ederek uygun malzeme için uygun tedarikçi kaynağını araştırmak, gerektiğinde tedarikçilerin üretim süreçlerinde yerinde standart kontrolü yapmak, tedarikçiler ile sözleşme sürecini yönetmek,

· Satın alımı yapılan malzemelere yönelik Lojistik ve Muhasebe Birimleri ile koordineli olarak süreci yönetmek, 

· Tedariki yapılan ürün ve hizmetlerin fatura takibini yapmak ve proje gerçek maliyetlerini güncel olarak tutmak,

·  Alt yüklenici görüşmelerini yapmak ve kontratlarını hazırlayarak süreci yönetmek,

· Saha ile koordineli olarak kontrattaki süreçleri takip ederek ilgili proje müdürüne raporlamalarını yapmak.

Başvurularınızı ik@asunim.co adresine yapabilirsiniz.

Bir cevap yazın